Seindah Sakura

20/5/12 - 6.26 pm

Assalamualaikum....



Suka dengar lagu ni Mafa ft Ronnie ( Buatku di sana ) & suka sangat tengok cite seindah sakura. Memang sedih sangat-sangat sapai teresak-esak aku nangis kat tepi dinding. Selalunya aku tak suka layan cite-cite gini tapi tak tau camne bleh sangkut. Letih aku menahan perasaan maklumlah cover tenang depan orang, lam hati ha..ha..ha...

Aku tak tau mampukah aku bertahan sehingga episod terakhir. Takut air mataku kering jer he. Apepun selamat menonton yer...bye =)

P/s: Syukur dengan hidup aku walaupun x seindah sakura...seindah bunga taik ayam pun jadila.Syukur2 (^_*)

20 comments:

vendettatraveller said...

bunga taik ayam pon cantik jugak kaler die . hee

Nurul Faiz Bikers said...

cite ni mmg sedih sgt..
lagu harapan pon best.

Ira Nira said...

vendettat:hehe tul wlu busuk ttap cntik gak kn he
NFB:sedih sgt2 kan..

babycomel said...

cite tu dr novel kan. memang novel tu best & sedih, sgt menyentuh hati..

Tinta Lana said...

Salam ira!

amboi, nangis smpai ketepi dinding..kenapa tak bawah simen je teruih,hahaha

Tak dan nak tgk citer ni, huhu T__T takpala, TONTON kan ada,hak3

syahirooAhmad said...

drama sekali or episode ni? mcm best je

whitecappuccino said...

awal2 dulu tak tengok, tapi lately asyik juga tengok huhu

pha is said...

sampai nanges tepi dinding.. mcm mati laki la pulak.. hehehe...

caliph shuriken said...

aisey, siyes ek smpai nangis kt tepi dinding? huh...

Bulan Syurga Firdausi said...

Allah suka dgn hambaNya yg bsyukur ;) kan..?

9n0L4 said...

suke jugak lagu OST cite ni. ;)

ieda said...

percaya atau tidak akk bru mlm nie tgk ekekek .. selalu dgr kawan2 cerita dlm blog cerita nie sedap .,.

hurmm not bad lakonan fasha
haaa jgn lah sampai bunga taik ayam dik ekeke .... x der bauu tu ! .. ;))

Ardini Izzati said...

Suka jugak lagu tu. Seindah sakura sedih sangat kab. Sityes sedih. Even tengok jarang-jarang pun boleh menangis. :')

Iqa Zulaika said...

Best kan citer dia

Lily said...

bunga taik ayam cantik apa. Nama je yg tak cantik, haha

Anis Nisa said...

Nisa tengok cite ni sebab nak tengok fahrin je..hehe.. >,<

baby lydia said...

Fasha Sanda vs Fahrin..lydia pn tgk gak cte nih..besh !

sharul izam said...

saya tengok...hahha=p

Fiza Suhaimi said...

cerita ni memang best! ^_^v

Nora Karim said...

ha ah la.. cerita ni best... nak cari novel dia... buat koleksi...

Bunga taik ayam pun... bunga taik ayam la... janji kategori bunga.. hahahah