Bicara Hati

17/5/12

Assalamualaikum....





Malam ni terdetik hati nak update blog. Ada sikit perubahan umm agak rajin skit nak update entri baru. Dulu sebulan 1 entri jer. Tapi skang bersemangat skit kalau bleh 1 saat 10 entri...waah bersemangat tul (^_*)

Dulu aku tak tau ape motif aku buat blog. Mungkin sekadar suka-suka tapi skang aku sedar berblog memberikan satu kepuasan..mungkin penulisan aku tak seberapa dan jauh ketinggalan, tapi aku menulis dengan penuh keikhlasan..tak caya erk??umm tak pelaa

Aku nak jadi blogger yang memberi manfaat kepada orang lain, menyumbang melalui penulisan yang berguna....aku ingin orang yang membaca tulisan aku bisa menjadi manusia yang sentiasa bersyukur.Yang sering senyum walaupun menderita yang bisa ketawa walaupun kesedihan. Kalaulah aku bisa lakukan...... bahagia sangat kan. Dan nanti,aku ingin meninggalkan blog yang mampu memberikan senyuman pada setiap wajah yang pernah singgah di sini (^_*)

Sekian...sedih sangat malam ni tengah nangis sambil gigit bantal busuk.Mungkinkah ni entri terakhir aku???doakan aku masih terus bernyawa esok hari..............




18 comments:

gnesop said...

blogger yang baik ialah blogger yang sentiasa berkongsi maklumat.. :)

sentiasa fokus tujuan berblog, pasti akan kekal bersemangat.. :)

Shaiful Zaidi said...

orang yg baik ialah orang yg sentiasa mengingati mati.

mirmashi94 said...

harap2 tuan belog dapat jadi blogger mcm entri nie ;). saya pun nak jadi mcm tue jugak. hehe ^^

sis92 said...

berbloglah secara sihat wehuu :)

SheCinta said...

Terharu...dapat rasa keikhlasan u sis :D anyway...nice to know u....teruskan ber blog ya ...smile :D

Cik Muda said...

cantik la desogn blog awak... wat cane? ke tempah....

share sikit....!!

Cik Muda said...

*design.. Sowi typo.!

Bulan Syurga Firdausi said...

insyaAllah..blog awk ni bermanfaat :) bdoa la dpanjangkn umur untuk kebaikan kpada agama Allah :) untuk sy jgk tau ;)

teha said...

semoga kita semua dipnjgkan umur :)

teha said...

semoga kite semua dipnjgkan umur :)

Fiza Diaries said...

fiza terasa hiba baca entri sis nih.. btw, InsyaAllah sis mampu jadi seorang blogger yg mampu memberi manfaat kepada orang lain dan paling penting fiza percaya sis mampu buat blogger lain tersenyum akan penulisan sis.. ^_^

afzalsukasuki said...

jangan memaksa diri, buat apa yang nira rasakan betul :) padulikan apa org kata..blog kita wajah kita :)

P43H said...

Jangan sedih2 oke


Keter hensem dan jimat minyak

izzahdegreat said...

panjang umur mudah2 an...amiin :)
nak buat niat mcm tu jgk la,,,tapi x rajin nk update, hehe ;)

Mr.She said...

jgn sedey2.. senyum! :)

oh hai :D

Marya Yusof said...

As salam Ira,

Wah, dah bertukar wajah! Really nice! Bonita! Keep blogging ya, darling! :)))

caliph shuriken said...

apa2 pun hepi blogging yer ^^

klau pinjam bntal bucuk tu msti tuan umah ni x bole tido kn, hukk...

9n0L4 said...

moge sentiasa bersemangat utk update entry ye. ;)