Hari baru Hidup baru

19/5/12

Assalamualakum.....

Hari ni bangun pagi dengan bersemangat. Pagi yang sejuk duk lam selimut sambil buka blog hehe. Tak nak tulis panjang-panjang pun cuma nak ucap selamat pagi kat semua blogger. Semoga hidup kita ceria dan senyum sokmolah (^_*)

Lupakan hari semalam dan bina hidup baru..lupakan masalah dan cari kegembiraan.Hadapi hidup dengan tenang dan yang penting kita hepy.... Hari ini aku banyak sangat aktiviti, nak berangan jadi orang yang paling busy kat dunia hari ini...hehe byeee


P/s: Hari ini saya nak jadi manusia yang paling baik =)





16 comments:

miss em said...

bagus2..teruskan semangat..morning! :D

KorN said...

selamat pagi juga buat kamu.. eh pagi lagi ke skang ni? boleh laa.. hehe

sis92 said...

wehuu slmt bblog dihari cuti..

Sally Yatiey said...

Betul2. Taknak ingat2 hari semalam. Bina hidup baru pada hari ini dan lupakan masalah yang tak putus2 hadir dalam hidup kita ni. hee :)

Kotak Mancis said...

wahhh... cantik rr bibiaq anjeng tu... hahahhahahahaaa... mengalahkan justin bibiaq pulak

syira said...

Bagus tuh!
kita mesti tanam niat yang baik.
walaupun kita belum tentu akan buat benda yg kita niatkan tuh, Allah dh bagi pahala!

babycomel said...

mulakan setiap hari dengan senyuman.. senyum tu terapi yg paling baik, :)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

looorrr... ingat gambar apa tdi...

teha said...

sy pon nk jadik manusia pg baik.. hee :)

pondok putih said...

yeah semangat! nice photo ^^

caliph shuriken said...

ohayou.. pagi ni sy nk jadi kamen rider, nk lawan raksasa kt sini ^^

Azee Hana said...

yup,,yang penting selalu hepi je...orang pon suka bila kite hepi,,x moody2..hee

LuVidA^^ said...

gud lux! :)

Reza's blogspot said...

keep on spirit.. by the way,, lucu photo nya..

^^

Bulan Syurga Firdausi said...

hari esok yg lebih baik dr smlm maka beruntung la dia :)

9n0L4 said...

bagus kalu tiap pagi, bersemangat positif mcm ni. ;)