Kad Selamat Hari Raya





 Assalamualaikum.......

Salam ramadan yang ke 25 semua
pejam celik,pejam jelik ramadan dah sapai ke penghujungnya 
cepat jer rasanya kan
tak puas lagi merasa nikmat berpuasa 
berat badan pun masih belum sempat lagi nak turun 
makin hari semakin menjadi-jadi 
Mungkinkah hati ni sedang dilanda bunga-bunga cinta ataupun.............
aku sendiri yang melahap banyak sapai tak sedar diri!!!!

Situ...sini...sana
masing-masing dah mula sibuk wat persiapan
macam-macam reaksi 
ada yang senyum sapai telinga
ada yang muncung sedepa...ada yang masam mencuka
dan ada yang sengih sepanjang masa......

ada yang dapat baju raya...ada yang merasa baju lama
ada yang kena kerja...ada yang dapat cuti sapai bila-bila......
tak lupa juga ada yang berebut nak raya mana
disebalik tu 
ada gak nanti yang akan menjadi hantu rayaa
dan yang pasti semuanya menantikan hari raya.......

aku harap
semoga lebaran yang kita nantikan ini
akan meninggalkan kegembiraan pada semua
jadi kepada yang akan balik beraya 
berhati-hati di jalan raya.........

di kesempaatan yang ada ni aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih
pada yang sudi follow blog aku & yang rajin singgah kat sini
Selamat Hari Raya semua...Maaf zahir & Batin
Raya nanti jemputlaa datang rumah aku ye
walaupun aku takda kat umaaaaaaaaaaah Ngeee.....


Yang Benar,
Aku Bkn Nama Sebenar.......

20 comments:

afzalsukasuki said...

cheh ajak tak ikhlas.mincik :P

Shaiful Zaidi said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin.

c i k a n a said...

kita ambik kad raya ni tau..nak gantung kat blog..hehe

Fuza said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Ira.. :-)

Bulan Syurga Firdaus said...

hehehe comei nye kad raye die...
tq ;) samat hri raye gak e hihihi

aiNa yaZiD said...

smart kad raya ni..~! selamat hari raya aidilfitri ira..maaf zahir dan batin..(^^,)

Ungu Violet said...

kad raye comei..orgnye pon comey...:)

harrazdani said...

selamat hari raya juga dari harrazdani sekeluarga...have a nice raya yerrr...

http://harrazdani.blogspot.com/

milo said...

selamat hari raya ira! :)

♥Aien Najwa♥ said...

Chumel meyh kad raya tu..SelamaT Hari raYa aidiLfitri MaaF zaHir BatiN juga Key Iera Nera..(",)..teriNgat pulak Nera AF..hehehe..

Koding said...

Cantik Sangat Gambar Hiasan Kad Raya Ini...

MohdS said...

~Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir & Batin~

ika said...

comey kad raya tu! :) slmat hari raya ek...

Eyda Dania said...

slmt ary rye awk..=)...ala..jeles..eyda xpndai wt kad rye..erm..

Ninie said...

Follow kiter ek..kita dh follow awk... Ada doodles utk awk sempena raya…

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/08/free-doodles-nidoodle-series.html

nelly said...

salam lebaran dr nelly !

syahirooAhmad said...

grr.... mmg ajak2 ayam ni....

alepridz said...

selamat hari raya...

maaf zahir batin...

HARITH ISKANDAR said...

sy xdpt pon kad ry thun ni..huhu sedey nyerr

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Ira Nera said...

hehehe....(^_^)