:: Kasih Sayang ::



Korang mempunyai insan yang korang sayangi dan
juga insan yang menyayangi korang kan...kalau ada
korang sememangnya orang-orang yang bertuah....
Kerana.....

Ada golongan yang mempunyai insan yang tersayang
tapi tak pernah merasa erti kasih sayang....
sayang hanya dibibir tapi
sayang itu tak dapat mereka rasa....
bukankah itu sangat memenatkan

Ada juga golongan yang penuh dengan kasih sayang
sentiasa menyayangi insan-insan di sisi mereka
tapi....mereka tak pernah merasa
bagaimana di sayangi....
bukankah ianya sangat menyedihkan.....

Ada juga golongan yang
selalu di puja dan di sayangi....
setiap masa...detik...waktu.....tapi....
mereka tak pernah menghargai kasih sayang tu
membiarkan sayang itu layu..
bukankan itu sangat mengecewakan.....

Ape yang pasti hargai kasih sayang yang hadir lam hidup korang
walau ianya hadir dalam situasi yang bagaimana pun
kasih sayang itu akan menjadi sesuatu yang bermakna
bila kita tau menghargainya....
Hargai dan ingatlah orang yang tersayang
sementara mereka masih ada.....

P/S : Di kesempatan ini aku nak gtau yang
 aku sayang semuaaaaaaaaaa orang yang sayang aku *__*



9 comments:

harrazdani said...

perlu menghargai org tersayang selagi ia masih ada...;)

Ungu Violet said...

sayang ira juga..:)

Bulan Syurga Firdaus said...

tq 4 ur advce :) insyaAllah..

c i k a n a said...

sygi mereka sblm tlmbat.. =)

Yusof Kadir said...

sayang ira juga... :)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow.....folllow pakjoe blk tau heheheh

mas saari said...

salam perkenalan dari blog Ben!

sayangilah diri kita sendiri dan orang yang menyayangi kita..

Ca'Oi_Bartowski said...

Salam perkenalan..jumpe blog ni hasil rekemendation abg Ben


Jom Singgah

http://takbest.blogspot.com/2011/11/pencarian-blog-follower-bawah-500.html

http://takbest.blogspot.com/2011/11/contest-100plus-infinity-challenge.html

http://takbest.blogspot.com/2011/11/contest-lagi-khas-untuk-bloggers.html

Ira Nira said...

mekasih (=