Azam oh Azam



Assalamualaikum......

Menjalani minit-minit terakhir di tahun 2013, cepatnya masa berlalu dan terus berlalu. Bermula hari baru, hidup baru dan azam baru di tahun 2014. So...lupakan azam-azam lama aku yang tak pernah aku tunaikan hehe

2014...
Semoga semuanya akan lebih baik. Kita hanya mampu merancang dan berusaha. Soal hidup dan perjalanan kita di Dunia ni semuanya telah di atur oleh Yang Maha Kuasa...

Dan aku.......
Masih akan berusaha untuk menjadi yang lebih baik..lebih baik dan lebih baik.....

Sekian................Selamat Malam Dunia








11 comments:

bibi ashikin said...

Semoga ALLAH pmudahkan niat kita untuk jadi lebih BAIK :) insyaALLAH.

Nurul Faiz said...

Selamat Tahun Baru :)

izan mama mia said...

happy new year

fatin wawa said...

selamat tahun baru.. ;)

Jana Hazana said...

Semoga tahun ini lebih baik dari tahun2 lepas..Selamat tahun baru

BUNDA a.k.a KN said...

SELAMAT TAHUN BARU :}

nanalee caramelo said...

selamat tahun baru :)

Zana Hassan said...

selamat tahun baru dan salam kenal dari zana :)

tirahzairi said...

semoga lebih baik...aminnn :)

BUNDA said...

Selamat tahun baru 2014..

Nadratul Syazwana said...

AMin semoga tercapai kak Nira ;) Hew. Nad pun nak jugak berubah ke arah yg lebih baik tu hihi