Don't Judge Me........

 














"Siapa kita untuk menilai seseorang...
samada orang itu pernah menyakiti ataupun
selalu menjaga hati kita...
takda siapa pun yang sempurna
selagi namanya manusia.......
everyone is different..and no one is perfect
Aku hairan mengapa kita tak pernah nampak
beribu kebaikan yang pernah seseorang lakukan..
tapi sedikit jer kesilapan amboiii kemain lagi kan"


Waah...lama sangat tak update entry
kemalasan yang amat.....Ngeh
aku tau korang mesti nampak dan reti baca ayat kat atas ni kan
uumm...ayat tu takda kaitan pun ngan entry aku ni kali ni
suka-suka hati jer aku taruk
sekadar nak sedapkan hati aku ni jer daw...
so renung-renungkan dan selamat beramal....adiooos

Mood : seNgaL ^_*



15 comments:

Ali and TheBlogg said...

pic kat atas tuh gambar doremon ke burung hantu kaler biru?

izzahdegreat said...

salam perkenalan :)

Oppa Kudin Nz said...

tiada manusia pon sempurna. =D

EZAD AMIR said...

dh renung smpai termenung dh ni..
^_^

Anak Wak Mail said...

yup,,org senang nmpk kejahatan,,kebaikan selalu diabaikan..

♥AienNajwa♥ said...

welcome honey welcome..(^___________^)..

Bulan Syurga Firdausi said...

hehehe nira...lame rase x ziarah cni :) ap kbr..?mmm da mcm doraemon hehehe

Ungu Violet said...

kehkehkeh...apa laa salah kucen tuh...hihi

Aien Not Alien said...

doraemonnn...hehehe.. comelll...



tiada manusia yang sempurna... kalau nak nilai...tu p nilai,N9 boleh shopping...hehe

c'axoera said...

halah2 kucin tu shomel hehehe

Koding said...

mana telinga kucing tu??

Bulan Syurga Firdausi said...

ziarah nira :)

man said...

melihat kesalahan..
kerana merasakan diri sahaja yang betul..

kiang-boy said...

Comelnya kucing...

Ira Nira said...

thnkz =)